انواع مختلف کارت های قفل های کارتی
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

 

قفل کارتی یکی از انواع قفل دیجیتال است که با تکنولوژی های مختلف کارتی و با استفاده از کارت عمل میکند، استفاده از این قفل ها امنیت خانه و محل کار را تامین میکند، زمانی که از این قفل ها استفاده میکنید دیگر نیازی به استفاده از کلید های مکانیکی نیست،  از این قفل ها معمولا در هتل ها و شرکت های بزرگ استفاده میشود.

 

انواع کارت ها

 

۲- کارت rest

 

این کارت زمانی استفاده میشود که نیاز به بازیابی اطلاعات داخل قفل باشد، از کارت میتوان در قفل های کارتی و قفل های هتلی استفاده کنید.

 

۳- کارت مستر

 

این کارت یکی از مهمترین کارت های قابل صدور برای این قفل ها است که تمامی امکانات مدریریتی لازم برای کار با قفل ها را دارا است،  با استفاده از این کارت این امکان را دارید که در هر زمانی قفل درب ها را باز کنید.

۱- کارت time

یکی از کارت هایی است که برای قفل های هتلی صادر میشود،برای صدور این کارت ها از طریق نتظیم ساعت استفاده میشود تا برای گزارش گیری بتوان از آنها استفاده کرد.  از این کارت زمانی استفاده میشود که زمان و ورود خروج مهم باشد و بخواهید برای دسترسی یک زمان مشخص را در نظر بگیرید.

 

۴- کارت clear

 

این کارت برای زمان هایی به کار میرود که نیاز به پاک کردن اطلاعات روی باشد، برای بازگرداندن تنظیمات قفل به حات کارخانه باید از کارت clear  استفاده کرد.

 

۶- کارت مهمان

 

برای قفل های درب هتل میتوان کارت مهمان تعریف کرد و برای هر یک از کارت های مهمان میتوان اطلاعاتی مانند شماره مهمان، شماره اتاق را داخل قفل ثبت کرد. قفل های کارتی توسط فردی که کارت مستر را در اختیار دارد تعریف میشود و میتوان روی آنها محدودیت های زمانی و مکانی مختلفی اعمال کرد و تنها تحویل به صاحب هتل میشوند.

 

 

 





:: برچسب‌ها: قفل کارتی" قفل هتلی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: